Prosimmers

Direktlänk till inlägg 14 juli 2013

The Sims 4

Av - Sissy - 14 juli 2013 21:16

Jag, vet att det kom ut offentligt om The Sims 4 för flera veckor sedan. Men ändå. :)

 

Till att börja med vill jag bara be er att göra som jag och skriva upp er för att få nyheter om sims 4 direkt

till eran mail genom att klicka här:

  


Vill ni höra livesändningen där dem äntligen berättar om The Sims 4 så finns den här:

Om du inte kan se så är länken här.


"Idag avslöjar vi till våra bästa fans om att The Sims ™ 4 kommer till PC och Mac under 2014.

The Sims serien drivs av passion och kreativitet för sina miljontals fans världen över. Deras fortsatta hängivenhet till franchisen antänder elden av kreativitet i teamet på The Sims Studio, driver dem att ständigt förbättra och förnya på en av världens mest framgångsrika simulering spel som har sålt mer än 150 miljoner exemplar världen över.

The Sims 4 firar hjärtat och själen av Sims själva, vilket ger spelarna en djupare kontakt med de mest uttrycksfulla, överraskande och charmiga Sims någonsin i denna singel-player offline upplevelse. The Sims 4 uppmuntrar spelarna att anpassa sin värld med nya och intuitiva verktyg samtidigt erbjuda dem möjligheten att enkelt dela sin kreativitet med vänner och fans.

De säger att ögonen är fönstret till själen, låt oss bara säga att dessa ögon är ett fönster in i vår framtid. Vi kan inte vänta med att visa dig mer.


-The Sims Team"


Detta är då vad The Sims själva skrivit som jag sedan översatt i google translate för alla där ute som

har det lite svårt för engelskan.

Vill ni själva läsa om det utan översättning så går det bra här.


Så, vad tycker då VI om att det kommer komma ett The Sims 4?


Jag personligen är väldigt förväntansfull och kan knappt vänta tills det kommer ut och man får se hur det kommer bli!

Det går mycket rykten om att man kommer kunna spela Online. Men spela online så som man spelar exempelvis minecraft, cs, och vissa andra spel, tror jag inte det kommer bli.

Jag kan inte riktigt säga hur jag tror att det kommer bli, men hur dem än gör är jag nästan helt säker på att det kommer bli bra. Vi simmare är som en familj.


Frågor:


1.Hur tror du det kommer bli?

 

2. Vilka förväntningar har du?

 

3. Hur vill du att det ska bli?

 

Tror nog dem flesta önskar att man kommer kunna spela med sina vänner som man kan göra i många andra spel.

Visst skulle det vara drömmen som går i uppfyllelse? Men som sagt. Det kommer bli saker man kan göra med det som man behöver internet till, men även att man kör offline. Som dem sagt i sändning och så, det är spelarens eget val om den vill spela offline eller online.


Det ända vi kan göra just nu är sitta och vänta tills vi får veta mer.

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av - Sissy - 3 april 2016 20:08


Av - Sissy - 12 mars 2016 11:05


Hej på er! Nu är jag tillbaka igen, med en helt ny dator! Även samlat på mig de olika expansionspaketen och prylpaketen the sims 3 har att erbjuda. Så, nu drar vi igång igen och hoppas på att slippa förhinder. Här kommer ett nedladdningstips från m...

Av - Sissy - 1 april 2015 01:26


Har fått min dator att fungera igen, inte installerat om den ännu dock. Det skall göras snart så uppdateringen kommer antagligen bli relativt dålig snart. Hoppas den nya designen gillas, även om den är lite huller om buller, haha.. Fann denna bi...

Av - Sissy - 31 mars 2015 19:14


Som titeln lyder, så har hela min dator kollapsat. Fick bluescreen igår och sedan gick den inte starta. Nu ska jag återställa hela datorn och sedan installera om allting från grunden. Börjar luta mot att införskaffa mig en helt ny dator faktiskt,...

Av - Sissy - 19 juni 2014 23:19

Jag har inte dött, inte ens i närheten! Haha. Har spelat lite då och då men inte alls mycket. Har mestadels spelat för skojs skull och fotograferat lite smått då och då. Detta är ett exempel på när jag redigerar. Redigerar dock bara ibland, om...

            Om mig.

Jag är då en tjej på 15 vårar, som verkligen älskar design, foto och olika former av redigering. Det är väl egentligen det jag älskar allra mest i just the sims! Grafiken är så härlig och det blir så fina bilder. 

  

30 besvarade frågor

~Jag kanske redan skrivit det du letar efter. Titta bland inläggen!

 

~Vill du bli länkad, tyvärr. Jag väljer slumpvist ut bloggar jag tycker förtjänar det.

 

~Om det gäller sims 2 eller 4, kan jag förmodligen inte svara på det, då jag inte äger spelen.

 

~Onödiga frågor så som "kika in på min blogg", "var med i tävling" etc, tas bort utan att svara på!

 

~Elaka och/eller kränkande frågor eller kommentarer, tas bort!

 

~ Jag har ingen erfarenthet utav mac eller annat än pc, så ställ ej frågor om detta.

 

~Spamma inte! Det räcker att fråga och skriva samma sak en gång, jag svarar dig när jag ser din fråga/kommentar.

Mail - prosimmers@hotmail.com

 

Tiny Hand

Ovido - Quiz & Flashcards